Skip to content

איך להגדיל עוקבים בת'רדס  Threads

    threads איך להגדיל עוקבים

    לעיתים נדמה כאילו האפליקציה הזאת נועדה כדי לממש את הקרב האינסופי בין מרק צוקרברג לאילון מאסק, אבל במבחן המציאות, אין ספק שהמשתמשים אומרים את שלהם: 40 מיליון משתמשים תוך 12 שעות בלבד. אז מה הסוד של האפליקציה החדשה ואיך אפשר להגדיל את כמות העוקבים? כל מה שצריך לדעת במאמר שלפניכם.

    Threads הילד החדש בבלוק

    אין ספק שנכנס שחקן חדש והוא עושה הרבה רעש. ת'רדס קיימת רק כמה ימים וכבר הצליחה לגייס לשורותיה מעל 40 מיליון משתמשים חדשים. אם נהיה כנים, אפליקציות חברתיות לא מושקות בכל יום, בטח לא ברמת חדשנות מבית META.

    האמת, המשמעות היא כבירה עבור מי שרוצה להיות משפיען רשת, או לחלופין מותג שמעוניין לפרוץ קדימה. היתרון במאמצים ראשונים זה שהתחרות עדיין לא גדולה, מי שישקיע עכשיו יוכל לקצור את הפירות בהמשך הדרך.

    ת'רדס היא בעצם מתחרה ישירה לטוויטר ומגיעה כמענה ובמטרה לייצר תחרות, בטח לאור כל "הבלאגן" התקשורתי סביב רכישת טוויטר ע"י אילון מאסק והשינויים שביצע בה. ת'רדס מחוברת ישירות לאינסטגרם מה שמאפשר לקשר את החשבון האינסטגרמי שלכם בקלות ובעצם ליצור חויה אחת הוליסטית.

    אבל זה לא הכל, מי מכם שרוצה להתחבר לא צריך לבלות זמן ארוך על מילוי כל הפרטים, אלא המידע נשאב ישירות מהאינסטגרם – כמה נוח! ברגע שתפתחו את האפליקציה ת'רדס יציע לכם לעקוב אחרי כל האנשים שאתם כבר עוקבים אחריהם באינסטגרם וכל תוכלו להרחיב בעצם את הנוכחות המקוונת שלכם בקלות.

    איך אפשר להגדיל את כמות העוקבים ב-Threads?

    כמו שכולנו מכירים, לכל רשת חברתית יש את החוקיות שלה ואת הדרך הנכונה להעלאת עוקבים, בהתאם לאלגוריתם. אם באינסטגרם אנחנו פועלים לפי האשטגים ובטיקטוק אנחנו מנסים להגיע ל-"FORU", אז מה נכון באפליקציית Threads?

    1 | יחסים הדדיים

    ממש כמו בכל פלטפורמה, החוק הראשון בספר, תתחילו לעקוב אחרי אנשים. בפתיחת האפליקציה, יוצע לכם לעקוב אחרי כל מי שאתם עוקבים אחריו באינסטגרם, כדאי לכם לאשר מהסיבה הפשוטה שמי שאתם עוקבים אחריו, סביר מאוד ירצה לעקוב אחריכם, אלו מעין יחסים הדדיים שנכונים לכל פלטרפומה ולכל זמן.

    2 | נצלו את המומנטום

    משום שכמות המתשמשים עדיין קטנה ועוד לא בשיאה, זה הזמן להעלות תכנים. כמות התכנים כרגע בפלטפרומה נמוכה (באופן יחסי לפלטרפומות אחרות) ולכן, כדאי להכות בברזל כל עוד הוא חם. תתחילו להעלות יותר ויותר תכנים.

    3 | השתמשו בתמונה או GIF

    תמונה או GIF נחשבים לדיסרפטיביים יותר מטקסט בלבד. כדי שיותר גולשים יעצרו על השרשור שלכם, כדאי לכם לבלוט כמה שאפשר.

    4 | צרו תוכן מעניין

    בדומה לטוויטר ת'רדס הינה אפליקציה שמטרה לעורר מעין דיון. לא די בלפרסם מתכון או להעלות כמה שיותר תכנים, התכנים צריכים להיות גם מעניינים. ככל שתקבלו יותר תגובות מעמיתים שלכם ומעוקבים שלכם, ככה האלגוריתם יזהה שיש עניין בעמוד שלכם ויתן לו יותר במה.

    5 | נסו וגלו בעצמכם

    בסופו של דבר, מדובר על אפליקציה הקיימת זמן מועט, בטח ביחס לאפליקציות האחרות וכמו שאחנו יודעים, צריך להתנסות כמה שיותר על מנת להבין איך האלגוריתם עובד. זה הזמן שלכם לצאת, לחקור ולהבין איך זה עובד.

    לסיכום

    במאמר דיבנרו על האפליקציה החדשה מבית מטא – Threads. עליית האפליקציה לאוויר יצרה לא מעט רעש וזכתה למעל 40 מליון משתמשים תוך 12 שעות בלבד. במאמר הסברנו על הפלטפורמה באופן כללי ונתנו כמה טיפים חשובים למי שרוצה להעלות את כמות העוקבים בעמוד. תיהנו ובהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    WhatsApp
    היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
    דילוג לתוכן