Skip to content

טעויות נפוצות בטיקטוק

    היא אמנם חדשה בזירה אבל עוקפת את כולם בסיבוב: טיק טוק, פלטפורמה שקמה לפני שנים ספורות ומשגעת את העולם. טיק טוק מהווה את העתיד של הרשתות החברתיות וככזאת, לא ניתן להתעלם ממנה באספקט השיווקי. עם זאת, כדי לייצר חשיפה מקסימלית ונוכחות חזקה בטיק טוק, צריך להכיר את מערכת החוקים שלה. להלן טעויות נפוצות שמשתמשי פייסבוק עסקיים נוטים לבצע, אל דאגה, ניתן גם פתרונות.

    הטעות המרכזית של ארגונית וחברות ביחס לשיווק בטיקטוק

    אזור הנוחות של מערכי השיווק בארגונים וחברות יושב היום בעיקר בפייסבוק ובאינסטגרם, אולם עד שהצליחו מומחי השיווק לפתח את דרכי החשיפה האופטימליות באמצעי תקשורת אלו, באה אפליקציות טיקטוק וטרפה את הקלפים: מהירה יותר, חדשנית, טרנדית, לא מצטעצעת וויראלית להפליא. לטיקטוק קודי שימוש משלה שאם לא נבין אותם ויפה שעה אחת קודם, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו בחוץ. אז מהן הטעויות שאסור לבצע במסגרת פרסום בפלטפורמת טיק טוק?

    תוכן שלא תואם את המדיה זה טעות

    לא רוצים להפוך לבומרים? התחילו לייצר תוכן שמותאם לקהל צעיר ואפילו מאוד. כ-25% ממשתמשי טיקטוק הם משתמשים מגיל 10-19, כך שצריך שהתוכן ידבר אליהם בשפה המתאימה. כאן לא תוכלו לייבא תוכן מראיון טלוויזיוני בביצוע התאמות קלות, טיקטוק דורשת תוכן מותאם אישית – קולע, בגובה העיניים ובלי מילים של בית מרקחת. תודה.

    סיכון לתביעה משפטית בגין הפרת זכויות יוצרים זה טעות

    טיק טוק מבוססת טרנדים שמתחדשים כל הזמן ומבוססים מוזיקה וסאונדים שרצים ברשת, אולם, כחברה אסור לכם לקחת חלק בהעלאת סרטונים תוך שימוש בסאונד מקורי, מה שעלול לסכן אתכם בתביעה משפטית. כמותג, הדרך לצמיחה בטיקטוק היא לא קלה, מה שתצטרכו לעשות הוא לספק תוכן טוב באמת שגם ללא התבססות על סאונד טרנדי – יקבל חשיפה גבוהה.

    ייצור דל של סרטונים זה טעות

    כדי להיות אישיו בטיק טוק, לא מספיק להעלות תוכן פעם בשבוע, זה פשוט לא יעבוד. ייצרו חומר ועוד חומר והריצו קמפיינים בטיק טוק. נצלו את המומנט בו מחירי קמפיינים עדיין זולים מאוד וקדמו את עצמכם ללא הרף. 

    לא לנצל את חלון ההזדמנויות זה טעות

    בראשית ימיהן של הפייסבוק והאינסטגרם היה קל מאוד להגיע בהן לתוצאות. זה מה שקורה היום בטיק טוק. אל תחמיצו את הרגע, פעלו עכשיו לקידום החברה או הארגון שלכם בטיק טוק כדי לבנות נוכחות וליצור לעצמכם תדמית חזקה, כי ככל שהזמן עובר , התחרותיות רק גדלה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    WhatsApp
    היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
    דילוג לתוכן