Skip to content

רעיונות לסרטונים בטיקטוק

    רעיונות לסרטונים בטיקטוק

    אלא אם אתם חיים מתחת לאבן, או שבדיוק נכנסתם לכאן ממכונת הזמן שלכם – אתם כנראה מודעים לרשת החברתית טיקטוק. מדובר בסנסציה בינלאומית, שסחפה וסוחפת אחריה מיליונים של משתמשים בטווח גילאים מגוון מאוד. התוכן המופיע ברחבי הטיקטוק מגוון מאוד, ויכול לאפשר ליוצרי וכן רבים להתמקד בנישה שלהם ולשגשג. מעוניינים לדעת על הטרנדים החמים ביותר בעולם הסרטונים של טיקטוק? מאמר זה נוצר בדיוק בשבילכם. 

    משפיענים – המקצוע החם של 2023

     מיהו משפיען? מדובר ביוצר תוכן ברשת חברתית, שצבר קהל צופים משמעותי, ויכול עכשיו להשתמש בהשפעה הזו בכדי לפרנס את עצמו. ישנן דרכים רבות להתפרנס דרך הרשות החברתיות בתור משפיען – מעבודה ישירות מול החברה (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וכולי) ויצירת תוכן מותאם אליהם כולל פרסומות מהן ניתן להרוויח לפי כמות הצפיות בסרטון, או עבודה עם מותגי וחברות חיצוניות, עבורן המשפיעה יכול ליצור תוכן ייחודי, להשתמש במוצרים שלהם מול הקהל הגדול שלו, להמליץ או לחוות דעה עליהם ולהשתמש בקישורים ((affiliated links כדי לנצל את ההשפעה על קהל העוקבים שלו ולקבל תשלום על כל משתמש שילחץ על הלינק.  

    אז איך מתחילים?

    כל יוצר תוכן מתחיל צריך מספר אביזרים בכדי להבטיח צילום ויצירה איכותית של סרטונים לכל פלטפורמה, בעיקר טיקטוק ויוטיוב. הנה כמה מהמוצרים החיוניים ביותר:

    • מצלמת וידיאו – גם אם אין לכם כרגע מצלמת וידיאו איכותית, תשמחו לשמוע שהסמארטפונים של היום מסוגלים לייצר וידיאו איכותי ומוצלח שיכול להוות תחליף לא רע.
    • תאורה – פנס, רינג לייט או אור טבעי – כל עוד תוכלו לצלם את עצמכם בתאורה מחיאה, זה מה שחשוב.
    • מחשב לעריכה – נכון, אפשר גם בנייד – אבל עריכת תוכן על מחשב נייח היא חוויה נוחה ונעימה יותר. 

    התוכן הוא העיקר

    בכדי להפוך למשפיענים ולהרוויח סכומים נאים, קודם כל ולפני הכל, אתם צריכים רעיון לסרטון. כי בלי סרטונים מוצלחים שיצליחו להשתחל לתוך האלגוריתם של טיקטוק ולהיות מופצים לכל עבר, לא תוכלו להפוך למשפיענים ולפתח קריירה דיגיטלית מצליחה. אילו סרטונים מקבלים את מספר הצפיות הגבוה ביותר כיום?

    רעיונות לסרטונים בטיקטוק

    אוכל, קדימה אוכל!

    תשמעו, אם יש תחום שמאחד לבבות מכל העולם – זה כנראה אוכל. סרטוני הטיקטוק בהם מדגימים מתכון מיוחד, מתנסים באתגר שקשור לבישול או אפייה או פשוט מסבירים על טכניקה כלשהי להכנת מאכל מוכר- הם מהפופולאריים והאהובים ביותר ברחבי הטיקטוק. גם אם אתם לא שפים מקצועיים, סרטונים העוסקים איכשהו בהכנה או צרכה של מאכלים אהובים יכולים להביא לכם מאו אלפי צפיות ולהפוך לוויראליים בן לילה. 

    בעלי חיים

    אם יש משהו שבוודאות עובד ברחבי האינטרנט – זה תמונות וסרטונים חמודים של בעלי חיים. מדובר בעולם שלם בטיקטוק, בו מופעלים מאות אלפי ערוצים שמוקדשים לבעל-חיים אחד או לפרסום סרטונים ותכנים העוסקים רק בבעלי חיים. 

    אופנה

    את המגזינים היוקרתיים, שהדורות הקודמים היו אוספים ומעלעלים בהם בשביל להתעדכן בטרנדים ולקבל השראה לאאוטפיטים, מחליפים היום ערוצי יוטיוב וטיקטוק העוסקים באופנה. כל אחד, בהנחה שהסטייל שלו מעניין ומיוחד מספיק, יכול להקים לו ערוץ בטיקטוק ולהתחיל לבנות קהל של צופים אדוקים שישמחו לראות מה אתם לובשים לעבודה לדייט למטבח וכולי, ויהיו מתכנים שעוסקים בבגדים, בטרנדים, במותגי אופנה מוכרים, במציאות מעולם הוינטג׳ ותגליות חדשות. 

    הומור 

    אם אתם מחזיקים מעצמכם אנשים שנונים ומצחיקים, יש לכם מזל – כי הסרטונים הכי ויראליים בטיקטוק סובבים סביב מערכונים קצרים של הומור, חיקויים, בדיחות ומימז memes)). הצטרפו למועדון של תוכן הומוריסטי בטיקטוק ותוכלו לצבור עוקבים בכמויות, ומהר. 

    עצות מקצועיות

    חלק גדול מערוצי הטיקטוק הפופולאריים ביותר עוסקים בנישה מקצועית יותר – מידע, הסברים וייעוץ הנמסר על ידי רופאים, עורכי דין, נגרים, מוזיקאים, אמנים, כלכלנים, ועוד! במידה ויש בידכם ניסיון מקצועי, תוכלו לנסות להקים ערוץ בו תפרסמו סרטונים בהם תעסקו במקצוע שלכם, שיעזרו לקהל הרחב להחכים ולהרחיב אופקים, ולכם – לצבור אלפי ומאות אלפי צפיות! 

    לסיכום

    טיקטוק הוא המקום הכי חם כרגע – אין בזה ספק. יוצרי התוכן המובילים בפלטפורמה זו הם מולטי מיליונרים, נהנים ממיליוני עוקבים ועושים עסקים עם המותגים הכי יוקרתיים בעולם. כל אחד יכול לפתוח ערוץ באפליקציית זו ולנסות את מזלו ביצירת תוכן בתקווה שיהיה ויראלי, כל מה שצריך זו מצלמה טובה, תאורה מחמיאה ורעיונות מוצלחים – ואתם בדרך להיות סנסציה אינטרנטית. 

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    WhatsApp
    היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
    דילוג לתוכן