Skip to content

להרוויח כסף בת'רדס Threads

    היא פרצה לחיינו בין לילה וכבר זכתה למעל 40 מליון הורדות תוך 12 שעות בלבד, ת'רדס, האפליקציה החדשה מבית מטא כאן והפעם, במקום לקדש את הוידאו והתמונות הגיע הזמן לקדש את המילים. מה זה ת'רדס ואיך עושים מזה כסף? כל מה שצריך לדעת במאמר שלפניכם.

    ת'רדס – מאיפה מתחילים?

    אפליקציה חדשה מבית מטא, אבל אולי לחלקכם היא דווקא תהיה מוכרת. Threads בעצם מגיעה כדי להשיב מלחמה לטוויטר שמאז שאילון מאסק רכש אותה התחילה לדשדש, בעיקר בגלל ניהול אגרסיבי ומאוד מתוקשר.

    מארק צוקרברג זיהה את ההזדמנות וראה לנכון להשיק את האפליקציה המתחרה לה, Threads. בדומה לטוויטר, ת'רדס היא אפליקציה המבוססת על מילים. כמובן שניתן לשלב גם תמונות או גיפים, אבל זה ממש לא העיקר. הרעיון הוא לייצר שרשורים מעניינים המייצרים דיון משמעותי.

    כמו שציינו, ת'רדס הינה אפליקציה מבית מטא וכחלק מזה, היא מקושרת ישירות לאפליקצית אינסטגרם. ברגע שתפתחו Threads כל המידע מהאינסטגרם יישאב ישירות לאפליקציה שלכם לרבות שמכם, תמונת הפרופיל, הטקסט אודות ואפילו תוכלו לבחור אם לעקוב אחרי כל מי שעקבתם אחריו באינסטגרם.

    הזדמנות להרוויח כסף

    עבור מי שעוסק בשיווק וגם עבור משפיעני רשת מדובר על בשורה משמעותית, יש כאן הזדמנות לנצל את הפלטפרומה החדשה ולהרוויח חשיפות, מודעות וכמובן גם כסף.

    1. שיווק שותפים
      ממש כמו שקרה עד היום בעולם הרשתות החברתיות, גם כאן שיווק שותפים יכול לסייע לכם להרוויח מודעות, נוכחות וכמו כן כסף. גם כאן משפיענים או דמויות ציבוריות יוכלו לקדם מותגים שונים כחלק משיתופי פעולה לתייג אותם ולגרום להם להשיג נוכחות ומכירות

      אם נהיה כנים, לאנשי ציבור, מפורסמים ומשפיעני רשת יש יכולת ליצור קבל עוקבים בצורה מהירה משמעותית ומוגים אשר רוצים להראות שהם חדשניים וטכנולוגיים יכולים ליצור הזדמנות נהדרת. בעצם יש פה שני מרוויחים, גם המותג וגם משפיען הרשת.
    • קידום ממומן
      בואו לא נהיה תמימים, האפליקציה הזאת לא נועדה רק לתת פייט לטוויטר, אלא גם לייצר עוד פלטפורמה לפרסום מותגים. בטוח שממש בקרוב תפתח האופציה, אבל עד אז תוכלו לבנות משפך שיווקי: שימוש במשפיען שצבר עוקבים ונוכחות בת'רדס שימוב לינק המוביל לאתר או למוצר ולאחר מכן רימרקטינג.

      תחשבו על זה ככה, משום שמדובר על אפליקציה חדשה היא כרגע מקבלת המון באזז, אפשר לנצל את הבאז הזה לחלק העליון של המשפך השיווק ולייצר מודעות.
    • כתיבת תכנים

      כמו שאמרנו קודם, ת'רדס היא אפליקציה של מילים וסוף סוף לאנשים של מילים יש מקום להביע את עצמם ואולי לעשות כסף על הדרך. אם אתם כותבים טוב, מחודד, מעניין ומסקרן ת'רדס היא בדיוק הפלטרפומה בשבילכם. כך, תוכלו להציע את שירותי הכתיבה שלכם עבור מותגים, משפיענים וכד' במטרה לנהל עמודים של מותגים או מובילי דעת קהל.
    • להשתלט על תחום עניין
      כשאנחנו בוחנים פלטפורמות ותיקות כמו פיסיבוק או אינסטגרם אנחנו מבינים שהם הגיעו למיצוי כלשהו ולשחקנים חדשים מאתגר להכנס. כאן יש לכם בעצם הזדמנות להכנס עם העסק שלכם לת'רדס ולנכס לכם תחום עניין. אם לדוגמא אתם עוסקים בעיצוב פנים, זה הזמן לייצר המון תכנים, מידע ושרשורים בתחום כדי שתבלטו.

    לסיכום

    המאמר מסכם את המעט שהצלחנו ללמוד מאפליקציית Threads שממשיכה להתפתח כל הזמן. אין ספק כי ת'רדס עוד בתחילת דרכה וצריך לעקוב כל הזמן אחר השינויים המתחוללים באפליקציה. במאמר, הסברנו קצת על ת'רדס והעלינו כמה אפשרויות לקידום שיעזרו לכם להניב רווחים מהאפליקציה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    WhatsApp
    היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
    דילוג לתוכן