Skip to content

סטטיסטיקות שכדאי לדעת על טיקטוק

    מיליארד משתמשים פעילים ב-2021, 3.5 מיליארד הורדות עד 2023, 25% משתמשים בגילאי 10-19 ו-57% שימוש פעיל על ידי נשים – אילו סטטיסטיקות על קצה המזלג שממחישות את הפופולריות הרבה שצברה אפליקצית הטיקטוק בשנתיים האחרונות על ידי משתמשים צעירים מכל העולם. אחוזי החשיפה ברשת החברתית הזו הם הגבוהים ביותר מכל פלטפורמה אחרת. אז בין אם אתם משפיענים, מקדמי עסקים דיגיטליים או יוצרי תוכן – חשוב שתכירו את הסטטיסטיקות של השחקנית הכי פופולרית בזירה.

    האפליקציה שניצחה את פייסבוק, אינסטגרם וסנאפצ'ט ב-2021

    בשנת 2021 דורגה טיק טוק בתור האפליקציה שהורדה על ידי מספר המשתמשים הגבוה ביותר, זאת לעומת רשתות חברתיות חזקות וותיקות כמו אינסטגרם ופייסבוק שמצאו את עצמן בפער הורדות משמעותי. זהו הישג מרשים לאפליקציה צעירה כל כך המעיד על פופולריות עולמית עצומה.

    מאות מיליארדי צפיות ומה הקטגוריה האטרקטיבית ביותר? 

    בידור לוקח בהליכה את המקום הראשון בדירוג של 535 מיליארד צפיות (!). אחריו ברשימה ניתן למנות ריקוד עם 181 מיליארד צפיות, ענף המתיחות עם 79 מיליארד ואילו כושר וספורט צבר 57 מיליארד צפיות. בתחתית הרשימה ניתן למנות סרטוני אאוטדורס עם 2 מיליארד צפיות בלבד, בקטגוריית חיות המחמד נרשמו 10 מיליארד צפיות ואילו בתחום הקולינרי נצפו 18 מיליארד צפיות. 

    המלצה שלנו לפי טיק טוק נתונים: אם אתם רוצים לקדם את עצמכם, אולי כדאי שתלכו בכיוון של בידור, הקהל הטיק טוקי שרוף על זה…

    מי ומי המשתמשים בטיק טוק?

    העולם שייך לצעירים, ובמקרה שלנו בני 10-19 נוגסים בנתח נכבד מעוגת הטיק טוק: 25% מסך המשתמשים הם בני עשרה, שימו לב כי בני 20-29 נוטלים 22.4%. בני 30-39 מהווים 21.7% מהמשתמשים. בני 40-49 הם רק 20.3% מהגולשים בטיק טוק ואילו לבני החמישים פלוס נותרו רק 11%…

    טיק טוק מסמלת דינמיות, מהירות תגובה, טרנדיות ומימד של שטחיות – זו הסיבה שהיא הולכת וצוברת תאוצה בקרב הצעירים בינינו, כשהמבוגרים יותר בוחרים ברשתות חברתיות ותיקות ומתונות יותר.

    מיליארד סינים לא טועים

    נתון מעניין: רוב משתמשי הפלטפורמה הזו הם סינים! טיק טוק מהווה רשת חברתית פופולרית בכל העולם, אולם משתמשים תושבי סין הם חלק הארי של משתמשי טיק טוק: 600 מיליון משתמשים פעילים בכל יום. 

    אגב, הודו הובילה מספר משתמשים גבוה מאוד, במספרים: 190 מיליון. אמרנו 'הובילה' בלשון עבר, כי כיום השימוש בטיק טוק נאסר חוקית והאפליקציה הוחרמה לחלוטין.

    מסעות פרסום אפקטיביים יותר בטיק טוק

    משתמשי טיק טוק לפי מחקרים סטטיסטיים שנערכו, פתוחים יותר לשיווק ופרסום ממשתמשי פלטפורמות אינטרנטיות אחרות. רבים מהמשתמשים אינן מבדילים בין סרטוני פרסומת סמויים לכל תוכן אחר מה שממקם את טיק טוק כרשת חברתית יעילה מאוד מבחינת הישגים שיווקיים. עם זאת, חשוב ליצור סרטוני תדמית שתואמים את חוויית המשתמש בטיק טוק וכן שאינם משקפים במוצהר מסר שיווקי.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    WhatsApp
    היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
    דילוג לתוכן