Skip to content

טיפים לעבודה נכונה בת'רדס Threads

    טיפים לעבודה נכונה בת'רדס Threads

    היא הוצגה לראשונה ב-5.7.23, היא נבנתה על ידי הצוות של אינסטגרם במטרה להתחרות עם טוויטר, היא הצליחה להשיג מעל 40 מיליון משתמשים תוך 12 שעות בלבד, תרד'ס כאן וגם הבאזז סביבה ואיך אתם יכולים להרוויח מכל זה? במאמר הבא ריכזנו את כל הטיפים לעבודה נכונה עם ת'רדס.

    למשוך בכל ה-Threads

    כשאילון מאסק נכנס לטוויטר והתחיל לבצע פעולות שהורידו את שווי המניה ובכלל עוררו הדים, מארק צוקרברג בתגובה ראה בסיס מעולה לתחרות וכך נולדה האפליקציה החדשה Threads. האפליציה מבוססת על רשת האינסטגרם וכל ברגע שתורידו את האפליקציה במידה ויש לכם אינסטגרם כל הפרטים ימשכו באופן אוטומטי.

    בניגוד לאיסנטגרם, ת'רדס היא אפליקציה של מילים ויותר דומה בתכונותיה לטוויטר, אולי אפילו זהה עד כדי שאילון מאסק איים בתביעת זכויות יוצרים מרוב נקודות הדמיון. עסקים חדשניים, מובילי דעה ומשפיענים כבר יכולים לזהות את הפוטנציאל הטמון.

    בניגוד לפלטפורמות אחרות שכבר רוויות במידע ומשתמשים, יש כאן הזדמנות םז להיות מאמצים ראשונים ולקהל נוכחות ברשת החברתית החדשה.

    טיפים לשימוש באפליקציית Threads

    האפליקציה החדשה שזכתה ללא מעט תשומת לב עדיין לא ממש ברורה וגם האלגוריתם שלה עדיין לא פוצח, טוב בכל זאת היא רק זמן קצר על המדף ובכל זאת, מה למדנו בנתיים?

    1 | השיגו לכם עוקבים ראשונים

    כמו בכל הרשתות החברתיות, השלב הראשוני הוא להשחג עוקבים. אפליקציית ת'רדס מסונכרנת עם האינסטגרם, כך שברגע שתפתחו את האפליקציה כל המידע מאינטסגרם ישאב באופן אוטומטי. לאחר פתיחת החשבון, ת'רדס תציע לכם לעקוב אחרי כל מי שאתם עוקבים אחריו באינסטגרם. ברוב המקרים, מי שתבקשו לעקוב אחריו יעקוב גם אחריכם וכך תוכלו להשיג קהל עוקבים ראשוני.

    2 | עברו על ההגדרות

    אם הדואר הנכנס שלכם מוצף בהתראות, הגיע הזמן לשנות את ההגדרות. כנסו לאפקליציה והקישו על אייקון הפרופיל בפינה השמאלית העליונה על מנת לפתוח את ההגדרות. שם תוכלו להחליט אילו נוטיפיקציות תרצו לקבל ובאיזה אופן.

    3 | צאו מגבולות הפלטרפומה

    האפליקציה עדיין אל בסקיילים של הרשתות החברתיות הגדולות ועדיין אין את אותה כמות משתמשים. אם אתם בכל זאת רוצים להשיג יותר עוקבים, תוכלו לשתף את השרשורים שפרסמתם בת'רדס גם באינסטגרם וכך להשיג יותר ויותר עוקבים.

    4 | צרו עניין

    ממש בדומה לטוויטר, גם באפליקציית Threads הקסם נמצא במילים. כלומר, כאשר אנחנו מעלים תוכן טוב אשר מקבל תגובות רבות, הפרופיל שלנו זוכה לנקודות בונוס מבחינת האפליקציה. ככל שתעוררו יותר עניין ודיונים, ככה הפרופיל שלכם יחשב למוצלח יותר ויקבל יותר חשיפה.

    מה יהיה העתיד עם ת'רדס?

    בדומה לכל אפלקציה חדשה, העתיד שלה עדיין לא ידוע. אין ספק שהשקת האפליקציה זכתה לתשומת לב רבה בעולם כולו וגם כאן בישראל. לא מעט משפיעני רשת כמו הפשוטע, מאיה וורטהיימר, דיאן שוורץ ועוד כבר נחשבים "למובילי" הפלטפורמה.

    מה שכן, חשוב לציין שיש לא מעט תלונות בקרב הציבור שמדובר על אפליקציה נוספת בה אפשר לשפוט ולבקר ושהשיח בה שלילי ולא מקרב וזה רק תוך ימים ספורים. האם האפליקציה הזאת כאן כדי להשאר? רק הזמן יגיד. אם להיות כנים גם טוויטר לא ממש "תפס" בישראל וכנראה שהישראלים מעדיפים תמונות ווידאו מאשר מילים😊

    לסיכום

    אין ספק שהאפליקציה החדשה מבית אינטסגרם (או מטא יותר נכון) עוררה הדים רבים בעולם כולו, אולי בגלל האיכות שלה ואולי בגלל שמדובר על קרב הענקים בין אילו מאסק למארק צוקרברג, אך בכל מקרה יש כאן שחקן חדש שכדאי לשים לב אליו, גם בתור מפרסמים וגם בתור משפיענים או מובילי דעה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    WhatsApp
    היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
    דילוג לתוכן