Skip to content

איך עושים פרסום ממומן בטיקטוק?

    פרסום ממומן בטיקטוק

    רגע לפני שאתם צוללים לאיזה מדריך ארוך ומייאש, יושבים שעות על גבי שעות לנסות להבין מי זה הילד בן ה 13 שהעלה סרטון ליוטיוב והפך ל "מומחה שיווק" ואז מגלים שבפועל הוא לא לימד אתכם יותר מידי, יש כמה דברים שחשוב להכיר ולדעת לפני שעושים פרסום ממומן בטיקטוק, מהם? יצאנו לבדוק ולגלות.

    הפרסום בטיקטוק שונה לחלוטין מאינסטגרם ופייסבוק ולכן הידע הטכני פחות רלוונטי

    למעשה רוב האנשים שרוצים ללמוד משהו, מתחילים ישר מהצד הטכני, איך פותחים חשבון מודעות בטיקטוק, איך בוחרים קהל בטיקטוק, איך פותחים פיקסל לטיקטוק ועוד מיליון דברים שהם "חייבים" לדעת, המצב היום שונה לחלוטין, למעשה הרקע הטכני לאנשים שמגיעים מעולמות הפרסום עוזר מאוד למערכת הפרסום כך שכמעט לא צריך "ללמוד" איך לפרסם בטיקטוק – צריך ללמוד את הפלטפורמה בצורה שונה.. ומה זה אומר?

    פרסום ממומן בטיקטוק

    צריך לדעת ליצור תוכן בטיקטוק – ללא זה לא תצליחו

    כדי לפרסם בפייסבוק או באינסטגרם כל מה שצריך מבחינת התוכן זה לבחור בין סרטון לבין תמונה, שלומדים פרסום ממומן בטיקטוק מדובר בעולם שונה לחלוטין, למעשה מדובר בפרסום של סרטונים בלבד, וגם הסרטונים? חייבים להתאים לפרסום בטיקטוק. ברוב המקרים אם תעתיקו את המודעות שלכם מפייסבוק ואינסטגרם לפלטפורמה הזאת תיכשלו כישלון מר וזאת בשל העובדה שלטיקטוק יש שפה משלה.

    לדוגמא:  אם סרטון פרסומת בפייסבוק או באינסטגרם יכול לעבור את דקת הפרסום בדרך כלל סרטוני פרסומת בטיקטוק יגיעו במקסימום ל – 30 שניות. טיקטוק שונה מאוד בשפה שלה, ואף אחד לא נכנס לטיקטוק כדי לראות את "פייסבוק"  ו"אינסטגרם" ולכן אם השפה שלכם לא תתאים לאפליקציה כנראה שהפרסום שלכם לא יעבוד.

    איך מומלץ ללמוד לפרסם בטיקטוק?

    אנו ממליצים ללמוד מחברות שעוסקות בזה בחיי היום יום שלהם, חברות שמנהלות מותגים רבים ומצרפות מובילי דעה לצוות העובדים שלהם כך שתמיד התוכן שלהם יהיה רלוונטי ועדכני, אנו ממליצים להצטרף לקורס טיקטוק מקצועי ששם תוכלו ללמוד הכל בצורה הטובה ביותר. רוב האנשים שינסו ללמוד זאת לבד יכנסו לכמה סרטונים של אנשים שונים ויקחו מכל אדם משהו אחד, אך הבעיה  שכל אחד מלמד שיטה אחרת ושילוב שלהם יכול לפגוע בתוצאה.

    כמה כסף צריך לשים בפרסום ממומן בטיקטוק?

    הכל תלוי בהחזר ההשקעה שלכם, אנו ממליצים לא "להתפזר" ולא להתחיל מתקציבים של כמה אלפי דולרים ליום, אלא להתחיל בכמה עשרות / מאות דולים בתור התחלה בכדי לעשות אופטימיזציה טובה וללמוד את האפליקציה,  לאחר שתצברו ביטחון ותראו שיש החזר השקעה חיובי ובריא אז כל מה שנותר הוא רק "ללחוץ על הגז" להעלות את תקציבי הפרסום הממומן באפליקציה.

    האם חייב חשבון טיקטוק בשביל פרסום ממומן בטיקטוק?

    התשובה תפתיע רבים מכם, למעשה בניגוד למערכות פרסום אחרות בהם ישנה חובה לפתוח עמוד "עסקי" או "פרופיל" בכדי להתחיל לפרסם בטיקטוק ישנם 2 אפשרויות שונות לפרסום הממומן, הראשונה היא לפרסם נטו מודעות מתוך "חשבון שלא קיים" כך שאם ינסו ללחוץ על "שם המפרסם" הם ישארו במודעה ולא יגיעו לשום מקום, והאופציה השנייה היא כמובן מתוך פרופיל קיים שאתם פתחתם. האופציה הראשונה מתאימה בעיקר לאנשים שרוצים רק לפרסם באופן ממומן בטיקטוק ואין להם את המשאבים הדרושים לייצר פרופיל איכותי שמייצר תוכן כל הזמן. לעומת אנשים שמתחזקים פרופיל מדהים ולכן יהיה מומלץ לערוך את הפרסום הממומן מהפרופיל המתוחזק.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    WhatsApp
    היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
    דילוג לתוכן