Skip to content

טיפים לניהול טיקטוק לעסקים

    טיפים לניהול טיקטוק לעסקים

    שמעתם איפשהו שהדבר הכי טוב שיכל לקרות לעסק שלכם, זה שתגיעו לטיקטוק? ובכן, שמעתם נכון.

    אבל בין זה שאתם יודעים מה זה טיקטוק לבין זה שאתם מתמצאים בתחום – יש הבדל גדול מאוד.

     אתם פחות מבינים מה זה טיקטוק, כיצד הפלטפורמה עובדת ובעיקר האם קהל היעד שלכם נמצא בה.

    לכם יש המון שאלות ולנו יש המון תשובות.

    שנתחיל לדבר על זה?

     רשתות חברתיות או למה הנוכחות בהן היא חובה

    אפשר לדבר שעות על כך שעולם הפרסום והקידום השתנה בצורה דרסטית בשנים האחרונות ואפשר להגיד בפשטות שקהל היעד שלכם – בין אם מדובר בקהל היעד העכשווי שלכם או בקהל היעד שאתם מעוניינים להגיע אליו בעתיד– נמצא כל כולו ברשתות חברתיות.

    באיזה מהן, אתם שואלים? כאן כבר יש צורך לפרט.

     ריבוי רשתות חברתיות

    השמות הגדולים והמוכרים מאוד מבלבלים ולנסות להסביר את ההבדל ביניהם זה משהו שיבלבל אותכם עוד יותר, לכן גם פה נאמר בפשטות.

    בעוד ענקיות כמו פייסבוק וטוויטר נועדו יותר לביטוי דעות כאלה ואחרות, אינסטגרם וטיקטוק שמו לעצמן למטרה לקדם אנשים, האשטגים וכן, גם עסקים.

    פלטפורמות אלה הרבה יותר מכוונות כלפי חוץ ולעסקים שנמצאים בהן יש סיכוי מעולים להצליח ובגדול.

      למה דווקא טיקטוק?

    רשת צעירה ותוססת, שמתבססת על המון הומור, תושייה, דמיון ויכולת להוציא תסריט ועלילה ולדחוף אותם לתוך סרטון של עד דקה – מקום שאתם בעצכם הייתם שמחים להיות בו.

    לכן, למה שהעסק שלכם לא יהיה בו גם? לכן יש חשיבות לכך שעסק יקח את השירותי ניהול טיקטוק בנוסף לכל השירותי ניהול שמתבצע בסושיאל

     איך מקדמים עסק בטיקטוק?

    לטיקטוק נותן לנו אופציה לחשבון עיסקי ושם הכל מתחיל.

    ניתן להתנהל בצורה של קידום אורגני – כאשר אתם בעצם מזהים את הטרנדים או מתחילים אותם וטיקטוק מזהה שיש לכם פוטנציאל להפוך להיות ויראליים ומקדמת אותכם.

    אופציית קידום נוספת היא קידום ממומן, שבו אתם משקיעים סכום כסף מסוים על מנת לממן את אותו הפרסום והקידום – שיכול להוביל אותכם ללידים, למעבר לדף נחיתה או לרכישות מהעסק שלכם.

    אתם מגדירים את קהל היעד שאליו תרצו לפנות, אתם מגדירים את התקציב היומי שלכם למימון אותו קידום ממומן, אתם מגדירים את המטרה העיקרית שלמענה אתם עושים את הקידום הממומן – והמנגנון מתחיל לעבוד.

     טיפים לניהול טיקטוק

    ואם בכל הנוגע לתהליך הכל כבר די ברור, עכשיו כדאי לעבור על מספר דברים שכל בעל עסק צריך לדעת בנוגע להתנהלות שלו בטיקטוק.

     הבנת הטרנדים

    על מנת שהסרטונים שאתם מעלים יהפכו להיות ויראלים וימשיכו את תשומת הלב של הקהל שאליו אתם מעוניינים לדבר, יש צורך להבין מה הטרנדים העכשוויים בטיקטוק.

    איך יודים מה הטרנדים? קודם כל מגדירים את קהל היעד שלנו. ברגע שהגדרנו אותו הן מבחינת הגיל והן מבחינת תחומי עניין – נוכל לבדוק מה הטרנדים העכשוויים שמדברים אליהם ולהתחיל להשתמש בהם.

    בנוסף, חשוב להבין שטרנדים מתחלפים כל הזמן, לכן יש צורך להיות עם היד על הדופק כל הזמן.

     פנים מוכרות

    יש לא מעט משפיעני טיקטוק שצברו להם קהל עוקבים גדול מאוד ונחשבים כמתחילים טרנדים בעולם הטיקטוק.

    דרך הטובה ביותר שבה תוכלו לקדם את העסק שלכם הוא באמצעות שיתוף פעולה עם אחד מאותם המשפיענים.

    ברור לכולם שמדובר בשיתוף פעולה שעולה כסף, אך בטווח הארוך יכול להיות שמדובר בהשקעה סופר כדאית.

     הגדרת תקציב

    כחלק מהתחום ניהול טיקטוק ועל מנת להשתמש בקידום ממומן בטיקטוק, יש צורך להגדיר תקציב ומוטב לעשות זאת עוד בשלב תכנון העסק. הגדרת תקציב תעזור לכם להציב מטרות ריאליות ולהשיג אותן.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    WhatsApp
    היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
    דילוג לתוכן