Skip to content

טעויות שעסקים עושים בטיקטוק

    טעויות שעסקים עושים בטיקטוק

    שמעתם שהדבר הכי נכון לעסק שלכם זה לפתוח לו חשבון טיקטוק ולקבל את החשיפה שאתם זקוקים לה.

    החלטתם שמדובר ברעיון ממש טוב ופתחתם טיקטוק, אפילו כבר צילמתם והעלאתם כמה סרטונים קצרים אבל משהו לא עובד ולא השגתם בנתיים את המטרות שהצבתם לעצמכם ברגע שפתחתם את החשבון.

    למה כדאי לעסקים לפתוח חשבון בטיקטוק? מה נכון להעלות בפלטפורמה חברתית זו? ומה הטעויות הנפוצות שמונעות מעסקים להמריא בטיקטוק? הכל – במאמר שלפניכם.

     פלטפורמות חברתיות או לא להיות

    הפרסום בימינו הפך להיות דבר הרבה יותר מתוחכם ומורכב ממה שהוא היה בעבר. ואם עוד לפני עשור או קצת יותר, העסקים בנו בעיקר על פרסום בעיתון או פרסום בטלוויזיה – דבר שהיה שמור בעיקר טיקטוק לעסקים גדולים, כיום המצב כבר שונה.

    פלטפורמות חברתיות מאפשרות לנו לקבל חשיפה גדולה, במחיר הרבה יותר נגיש, במהירות ובעיקר מאפשרות לנו לבחור את קהל היעד המדויק לנו.

    ואם פייסבוק ואינסטגרם אלה הן רשתות חברתיות מוכרות, בכל הנוגע לטיקטוק אנחנו מרגישים מעט חסרי אונים.

     למה טיקטוק זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לעסק שלכם?

    אז למה דווקא טיקטוק? מהסיבה הפשוטה שמדובר בפלטפורמה חברתית שלא דורשת מכם ידע נרחב בעריכת סרטונים, לא דורשת הבנה גדולה באלגוריתמים ולא דורשת מכם לרוץ אחרי העוקבים שלכם.

    איך טיקטוק באמת עובד? המתכון הוא די פשוט – הומור טוב, כמה דמויות שיהפכו עם הזמן לדמויות מוכרות ומקשורות לעסק שלכם ועריכה כמה שיותר בלתי מורגשת – טיקטוק רוצה את הסרטונים שלכם הכי אותנטיים שאפשר.

    והעוקבים? אין לכם שום צורך לקנות אותם – ברגע שעושים סרטונים רלוונטיים ומעניינים – טיקטוק כבר יידאג להציע אותכם לאנשים רבים.

    טעויות שעסקים עושים בטיקטוק

     אם הכל כל כך פשוט, איפה ניתן לטעות?

    כן, גם במצב שבו הכל מרגיש כל כך פשוט וברור, עדיין ניתן לעשות טעויות. מה הן הטעויות הנפוצות? ובכן, הנה הרשימה.

     טעות ראשונה – חוסר הבנה בעבודת המנגנון

    כאמור, טיקטוק מקדמת סרטונים – וזה מה שמעניין אותה. בנוסף, היא לא רוצה סרטונים עשויים ומלוטשים מדי – היא רוצה את ה – raw.

    אין שום סיבה לעבוד שעות נוספות על טקסטים מתוחכמים (אלא אם כן זה טקסט לסרטון), אין שום סיבה להציג לייף סטייל שחושב עד הפרטים הקטנים, אין שום סיבה לדאוג לריטוש של כל תמונה ותמונה.

    מה כן צריך לעשות? להבין אל מי אנחנו רוצים לפנות ובעיקר באילו דרכים נוכל לעורר את סקרנותם.

     טעות שנייה – חוסר הגדרה של קהל יעד

    אי אפשר לדבר אל כולם – זה כלל ראשון בכל מה שקשור לפרסום בפלטפורמות חברתיות.

    אז מה כן צריך לעשות? ובכן, על מנת לא להתבלבל ולאבד את המסרים שלנו בתוך ניסיון לפנות לכמה שיותר אנשים – נבחר לנו את קהל היעד ונעשה מחקר שטח מה יכול באמת לדבר אליהם.

     טעות שלישית – לא להיות עקביים בפרסומים שלנו

    זוכרים שאמרנו שברגע שמבינים מי קהל היעד שלנו, נצמדים לנושאים שמדברים אל אותו קהל היעד? זה מה שנקרא להיות עקבי.

    בנוסף העקביות שלנו צריכה להגיע גם בתדירות הפרסומים שלנו – אנחנו לא רוצים להצטייר כחופרים ושיהיה "יותר מדי" מאיתנו, אך אנחנו גם צריכים לדאוג לכך שהנוכחות שלנו תהיה מורגשת ולא לתת לקהל היעד שלנו לשכוח אותנו בתוך ריבוי הסרטונים שנוחתים עליהם מדי יום.

     טעות רביעית – לצפות לתוצאות מידיות

    כל דבר יציב לוקח זמן לבנות, זה תקף ליסודות של בניין וזה בהחלט תקף גם לקידום ברשת חברתית כמו טיקטוק.

    זמן =הצלחה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    WhatsApp
    היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
    דילוג לתוכן