Skip to content

מה זה טיקטוק

    קצת קשה לדמיין את העולם שבו אנחנו חיים בלי רשתות חברתיות. הרשתות החברתיות שונות זו מזו, אולם המכנה המשותף של כולן הוא שהן מאפשרות לנו לשתף מידע יחד עם הסביבה שלנו. אחת מהרשתות החברתיות הכי פופולריות בעולם כיום היא רשת הטיקטוק, שהולכת ותופסת מקום בקרב צעירים. כאן נספר לכם את כל מה שחשוב לדעת על הרשת הזו.

    טיקטוק

    טיקטוק היא רשת חברתית שנועדה לפרסום של סרטונים קצרים. האפשרות לפרסום סרטונים קיימת גם ברשתות חברתיות אחרות, אולם טיקטוק לקחה את זה למקום המתקדם ביותר, וכיום היא נחשבת הרשת המרכזית שבה ניתן לפרסם סרטונים בצורה נוחה. בטיקטוק ניתן למצוא לא מעט ידוענים ומשפיעי רשת שבחרו בה בתור הזירה המרכזית להפצת התכנים שלהם.

    סרטונים

    בעוד שבעבר סרטון היה מצולם בצרוה פשוטה ועולה לרשת, בטיקטוק אתם נהנים מהרבה מאוד אפשרויות איך לערוך את הסרטונים שלכם. בדיוק כמו שניתן לערוך תמונות עם פילטרים מיוחדים, כך גם טיקטוק מאפשרת לכם לערוך את הסרטונים שלכם, להוסיף להם כל מיני פיצ'רים ולגרום להם להיות סרטונים שיגיעו לקהל יעד הרבה יותר גדול.

    האפשרויות כוללות הוספה של כתוביות לסרטון, מוזיקה או סתם הערות שיהיו ברקע הסרטון. תוכלו גם לשפר את איכות הסרטון במידה והצילום שלו לא היה מספיק איכותי.

    קהל יעד צעיר

    אחד המאפיינים הכי מובהקים של טיקטוק הוא קהל יעד צעיר. בעוד שילדים לא תמיד אוהבים את הרשתות החברתיות הוותיקות יותר כמו פייסבוק וטוויטר, הטיקטוק הוא כנראה הרשת החברתית שמושכת אליה הכי הרבה צעירים. אז אם מסיבה מסוימת אתם רוצים להגיע לקהל היעד הזה, זו בדיוק הפלטפורמה שדרכה כדאי לפנות אליהם.

    פרסום בטיקטוק

    גם אם אתם לא חובבי סרטונים, ולא מצאתם תועלת רבה בשימוש בטיקטוק, חשוב להבין שבתור כלי פרסומי מדובר על אפשרות מצוינת. האלגוריתם של טיקטוק יודע לזהות סרטונים איכותיים ולגרום להם להגיע לרמת חשיפה גבוהה מאוד. ישנם לא מעט סרטונים בטיקטוק שהגיעו למאות אלפי צפיות. בכל הנוגע לפרסום, זו כנראה הדרך הכי זולה שאתם יכולים לדמיין כדי להגיע לקהל גדול.

    איך זה יכול לעזור לנו

    בתור בעלי עסקים, חשוב להכניס את הטיקטוק לסל הכלים של הפרסום שלכם. גם אם אתם לא יודעים איך לעשות את זה בכוחות עצמכם, יש אנשי מקצוע שמתמחים בהפקת סרטונים לטיקטוק. הסרטונים אמורים להיות קצרים עד כמה שניתן, והמסר שלכם צריך להיות ברור וחד. בדרך כלל לסרטון תצורף מוזיקה מסוימת, ועם קצת מזל גם הסרטון שלכם יוכל להפוך להיות ויראלי. 

    לסיכום

    טיקטוק היא רשת חברתית שנועדה להפצה של סרטונים. בטיקטוק קהל היעד הוא קהל צעיר, ואם מפיקים סרטון נכון ניתן להגיע לחשיפה גבוהה מאוד. גם אם לכם אין חשבון פעיל בטיקטוק, חשוב להכיר את האיכויות שיש לרשת הזו מבחינת פרסום.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    WhatsApp
    היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
    דילוג לתוכן