Skip to content

סרטונים מצחיקים של טיק טוק

    סרטונים מצחיקים בטיקטוק

    אם יש ביד שלכם (או בכיס) סמארטפון, כנראה שאתם מכירים את הכוכבת של השנים האחרונות – אפליקציית טיקטוק. מדובר על רשת חברתית בה משתמשים מיליוני אנשים מרחבי העולם, שדבוקים אליה כל יום, גוללים בין סרטונים מעולמות שונים ונהנים מתוכן איכותי (וגם קצת פחות) מתחומים ויוצרים רבים. מה הופך סרטון למוצלח במיוחד? איך מפיקים סרטון מצחיק וויראלי? הפרטים במאמר זה. 

    הסרטונים המובילים של הטיקטוק

    הסרטונים הוויראליים בטיקטוק מקבלים מיליונים של צפיות מידי יום, והופכים את יוצריהם לפופולאריים ואף עשירים מאוד. אילו קטגוריות זוכות למירב הצפיות מדי שבוע בטיקטוק ומזכות את יוצריהן באלפי עוקבים? הנה המובילות מבניהן.

    צחוקים והומור 

    ה – קטגוריה הכי פופולארית בטיקטוק היא סרטונים מצחיקים. ישנו מגוון עצום – סצנות הומוריסטיות וקטעים קומיים, קליפים מבוימים או רגעים מטורפים שנתפסו איכשהו במצלמה, סרטוני חיקויים או עריכה מחודשת קורעת מצחוק של קטעים מסדרות וסרטים. ערוצים רבים ביססו לעצמם קהל עצום של עוקבים עקב ההתעסקות בחומרים קומיים ומצחיקים, ונראה שזה מתכון בלתי מנוצח כשמדבור בסרטונים ויראליים. 

    אוכל

    אפרופו מתכון – בסופו של יום אנחנו בני אדם – ואין מי שלא אוהב לצפות באוכל. בין אם מדובר בסרטונים המסבירים על טכניקה מסוימת בבישול או אפייה, הדרכה עבור מתכון פופולארי, או צילומים מושקעים ומפתים של מאכל אהוב, התחום הזה פופולארי בטירוף בטיקטוק ובוודאות יביא לכם המון צפיות ועוקבים. 

    עשה זאת בעצמך

    אחרי תקופת הקורונה, צמחה תנועה עצומה של DIY-ers (אנשי עשה זאת בעצמך) שמעלים תכנים מרתקים על שיפוצים, שפצורים, פרויקטים קטנים וגדולים ברחבי הבית, חולקים טיפים ומציעים דרכים זולות ופשוטות לשינויים משמעותיים במרחב האישי של כל אחד ואחת מהצופים. אם יש לכם שתי ידיים לא שמאליות, והעיסוק ב DIY מעניין אתכם תוכלו להיכנס לנישה הזו בטיקטוק ולהפוך למעצמת DIY בעצמכם!

    בעלי חיים

    אין יותר מתוק מבעלי חיים! בדיוק כמו ביוטיוב, סרטונים הקשורים לבעלי חיים וחיות מחמד סוחפים את הרשת ומקבלים מיליוני צפיות. כל ערוץ שמעוניין לגדול בין לילה יכול להקדיש את הפוסטים שלו לתוכן הקשור בבעלי חיים – סרטונים על חיות מחמד, טיפים לבעלים, סצנות קומיות עם חיות מחמד ועוד. אז תרימו את רקסי מהספה ותתחילו להסריט את הפרצוף החמוד שלו. 

    מה כוללת הפקה של סרטון טיקטוק

    איך ניגשים ליצירת תוכן לטיקטוק? מה חשוב לדעת? ריכזנו כאן את הנקודות העיקריות שכדאי לשמור:

    רעיון אחד מוצלח 

    הכל מתחיל מרעיון מעולה לסרטון מצחיק – כזה שישתלב עם הטרנדים הנוכחיים בטיקטוק, ויביא אליכם קהל צופים רב, אך גם יהיה מיוחד מספיק בשביל לבלוט מעל ההמון ולייחס לכם ייחודיות, עניין וסקרנות מצד הצופים. נסו להבין מהם הטרנדים העדכניים ביותר כיום בטיקטוק, מה החברים, המשפחה והקולגות שלכם נוהגים לחפש כשהם נכנסים לאפליקציה, ותוכלו לקלוע בול עם רעיון שיביא אליכם מיליונים של צפיות וקהל עוקבים גדול ונאמן. 

    ציוד איכותי 

    בכדי לקחת את הרעיון המעולה שלכם ולהפיק בו חיים – יש צורך בציוד איכותי. מה זה כולל? קודם כל, מצלמה – אחת שווה שתנפיק תמונה חדה וברורה. אם יש באמתחתכם סמארטפון, ככל הנראה שהמצלמה שלו מצוינת, אך המשקיעים מבניכם יוכלו לצאת ולקנות אחת מקצועית. דבר שני – מיקרופון. אתם רוצים סאונד קריספי וברור, בשביל וויס אובר או כל דבר שתצטרכו להוסיף מעבר למוזיקה של הטיקטוק. ובנוסף – תאורה. תאורה טובה ונכונה יכולה להפוך סרטון חמוד ליצירת אומנות, כזו שאנשים ישמרו באפליקצייה וישתפו עם כל החברים. זה די פשוט למצוא רינג לייט או כל פנס אחר שחשקה בו נפשכם. 

    עריכה מרתקת

    הטיקטוק בנוי על מספר שניות מאוד מצומצם – ועל כן אתם חייבים לדעת לערוך בצורה שתרתק את הצופה לסרטון שלכם, ולא רק שהוא לא יגלול הלאה באמצע – אלא הוא יחזור על הסרטון שלכם בריפיט. איך עושים זאת? מקפידים על מהירויות משתנות לאורך הסרטון, מוסיפים מוזיקה קצבית וקליטה, ודואגים לפריים אסתטי ונעים לעין. 

    לסיכום

    אין מי שלא מכיר את הטיקטוק כיום, ורובנו נמצאים באפליקציה הזו יותר ממה שאנחנו מוכנים להודות. בכדי ליצור תוכן מצחיק, קליט, איכותי ואסתטי, יש ללמוד קצת על עריכת תוכן לטיקטוק ולעקוב אחרי הטרנדים הנוכחיים – כך תוכלו לקבל השראה וליצור את הסרטון הוויראלי הבא. 

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    WhatsApp
    היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
    דילוג לתוכן