Skip to content

 5 טיפים שיעזרו לכם בטיקטוק

     5 טיפים שיעזרו לכם בטיקטוק

    הגעתם למסקנה המתבקשת – אתם חייבים חשבון טיקטוק ועדיף כמה שיותר מהר. ובכן, חיפזון כידוע הוא מן השטן ומוטב לדעת מה בדיוק אתם עושים עוד בטרם פתחתם את החשבון שלכם.

    אבל אתם גם מעט אבודים – טיקטוק זוהי רשת חברתית יחסית חדשה ובגדול אתם לא ממש סגורים מה עושים, איך ולמה. אולי בעיקר למה.

    בדיוק לשם כך התאספנו כאן – על מנת שנוכל להסביר לכם מה, איך ולמה.

    מוכנים ל  – 5 טיפים שיעזרו לכם להיות מומחים לטיקטוק? נפלא, בואו נתחיל.

     טיקטוק – נעים להכיר

    אחרי פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם היה נדמה שאין באמת מה לחדש לנו – הכל כבר הומצא לפניננו.

    פייסבוק משרת אותנו בעיקר בתחום תיחזוק הקשרים עם משפחה וחברים קרובים ורחוקים, טוויטר נועדה לאפשר לנו להשמיע את הדעות שלנו בצורה חופשית ככל הניתן ואינסטגרם מגיע למכור לנו תמונת לייף סטייל יפהפייה, שעיקר תפקידה לגרום לנו לרצות לצלם אחת כזו בעצמנו.

    ואז.. טיקטוק

    רשת חברתית או מוטב להגיד פלטפורמה חברתית חדישה, המגיעה אלינו מסין ונותנת לנו משהו אחר לחלוטין – שפע של סרטונים. סרטונים מצחיקים ושנונים, סרטוני מסר ועוד.

    איך חיינו ללא טיקטוק לפני כן?

     הבנת אלגוריתם

    אם המטרה שלנו, בכל רשת חברתית, היא להביא כמה שיותר עוקבים ולשם כך אנחנו צריכים להתאמץ עם האשטגים – כמו באינסגרם או בהבנת שעות שיא כמו בפייסבוק, טיקטוק מאפשרת לנו שקט נפשי.

    למה? כי היא עצמה דואגת לחשוף אותנו למשתמשי האפליקציה, אנחנו צריכים רק לדאוג לתוכן טוב.

    להבין – הבנו, אבל מה עם הטיפים? צודקים, בואו נעבור אליהם.

     טיפ ראשון – להבין שטיקטוק היא לא אינסטגרם

    אינסטגרם שהפכה להיות הרשת המובילה בתחום הסושיאל, היא רשת מבלבלת. האשטגים ותיוגים, ביו מושקע ותמונת פרופיל מושכת – כל אלה דורשים מאיתנו גם מאמץ וגם יכולות עריכה שלא היו מביישות מעצב גרפי בחברת הייטק גדולה.

    טיקטוק לעומת זה, מעוניינת בסרטונים פשוטים – פחות פילטרים, פחות עיבודים – רוב הדברים פה סובבים סביב הרעיון של הסרטון ותו לא.

     טיפ שני – דגש על קהל יעד

    קהל יעד שמחכה לנו בטיקטוק זהו קהל יעד צעיר – ואנחנו צריכים להבין מה הדרך הטוב ביותר לפנות אליו.

    הדרך הטובה ביותר לפנות אל קהל יעד שכזה זה לדעת מה הטרנדים העכשוויים – החל ממוזיקה ששומעים כרגע, דרך ההומור שמדבר אליהם ועד הדמויות שהם מעוניינים לראות. כל זה דורש מחקר שטח קטן ולפעמים לא קטן בכלל, על מנת שחשבון טיקטוק שלנו יהיה חשבון מוצלח.

     5 טיפים שיעזרו לכם בטיקטוק

     טיפ שלישי – תדירות הסרטונים

    גם אם נדמה לנו שהדבר הטוב ביותר שנוכל לעשות הוא להציף את טיקטוק בסרטונים בלתי פוסקים – מוטב שנחשוב על כך פעם נוספת.

    מינון זוהי מילת מפתח, בעיקר במקום שבו יש קהל יעד צעיר שמתעייף מאוד מהר.

     טיפ רביעי – אופי הסרטונים

    הדבר שהכי הולך בטיקטוק זהו הומור והומור כידוע יכול להגיע בצורות רבות.

    לכן, ברגע שנבחר נושא לצלם סרטון עליו, מוטב שנחשוב מה הדרך ההומוריסטית הטובה ביותר להציג את הנושא.

     טיפ חמישי ומסכם – סבלנות משתלמת

    כולנו רוצים להעלות סרטון בערב ולהתעורר בבוקר מוצפים בעוקבים חדשים רבים מאוד. בפועל, לוקח מעט זמן לבנות את הקהילה שלכם והטיפ הכי חשוב שלנו הוא לא להתייאש באמצע. תמשיכו עם העבודה הטובה ומתישהו בעתיד המאוד קרוב, היא תשתלם רבות מבחינתכם.

    ולסיכום סיכום

    טיקטוק מאפשרת לנו בניית קהילה מבלי שנצטרך לשבור את הראש מאיפה מביאים עוקבים – זה אחד היתרונות הבולטים שלה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    WhatsApp
    היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
    דילוג לתוכן