Skip to content

קידום ממומן בטיקטוק

    כבר לא כל כך חדשה וכבר לא בלעדית לקהל הצעיר! לא מעט מפרסמים בוחרים להשקיע בקידום ממומן בטיקטוק ולא לשווא, יותר חשיפה, יותר עוקבים ובשורה התחתונה – יותר לקוחות וגידול בעסק. במאמר הבא אספנו לכם את כל הסיבות ל-למה כדאי להתחיל קידום ממומן בטיקטוק.

    קצת על טיקטוק

    טיקטוק היא אחת מהרשתות החברתיות הפופולריות ביותר שקיימות היום. רק בשביל לסבר את האוזן, טיקטוק זמין לשימוש ביותר מ-150 מדינות ברחבי העולם ובעל יותר ממיליארד משתמשים. בישראל בשנים האחרונות התווספו יותר ויותר מאמצים חדשים של הפלטפורמה.

    ישנה נטייה לחשוב כי מדובר על פלטפורמה שרוב הקהל הנמצא בה זה קהל צעיר וזה היה נכון בעבר (אולי) היום זה כבר ממש לא נכון. אם נהיה כנים, בני נוער וצעירים הם מאמצים ראשוניים של כל טכנלוגיה חדשה או רשת חברתית חדשה אבל ככל שהזמן עובר התמונה משתנה והגילאים מתאזנים.

    למה קידום ממומן בטיקטוק?

    מי שמפרסם הרבה ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם מבין שהתמונה השתנתה. אם בעבר יכולת להשקיע מעט כסף יחסית והצליח להגיע להישגים יפים ולעמידה ביעדים, המורכבות היום גוברת:

    1. תפוקה שולית פוחתת

    חוק מספר אחד ביעילות זה להבין מה נקודת המיצוי שלך. לפייסבוק, אינסטגרם, טאבולה אאוטבריין ופלטפורמות פרסומיות אחרות יש נקודת מיצוי כלשהי שברגע שעוברים אותה הקמפיינים כבר לא משתלמים כמו שהם היו. לכן, שווה לפרוס את התקציב לכמה פלטפורמות שונות ולהבין מה ההתנהגות.

    1. הכלי הכי חזק היום למודעות

    אם לפני עשור רוב הגולשים והמשתמשים היו צורכים תכני וידאו ביוטיוב, אז התמונה השתנתה והיום צריכת הוידאו בישראל עברה לטיקטוק, מהסיבה הזאת ולצד גידול משמעותי בכמות המשתמשים טיקטוק הפכה להיות אחד הכלים החזקים ביותר למודעות.

    1. עדיין לא נשחק

    בניגוד לפייסבוק ואינסטגרם, טיקטוק נחשבת לפלטפרומה חדשה מבין חברותיה ולכן, עדיין לא קרובה למיצוי בניגוד לפייסבוק לדוגמא שכבר אבד עליו הקלח.

    1. תמיכה

    אחד היתרונות המשמעותיים בפלטפורמה טיקטוק היא התמיכה הטכנית ומנהלי תיקי הלקוחות היושבים בישראל. בסופו של דבר מדובר על פלטרפומות טכנולוגיות וככאלו, נדרשת תמיכה טכנית בעיקר בעסקים קטנים ובינוניים, שלא בהכרח מעסיקים מומחים בתחום.

    קידום ממומן בטיקטוק – איך זה מתבצע?

    אז כמו שהתחלנו לספר קודם, קידום ממומן בטיקטוק מיועד בעיקר ליצירת מודעות, קרי, החלק העליון ביותר במשפך השיווקי. זהו כלי נהדר עבור השקת מותג חדש, השקת קולקציה חדשה, מבצע ועוד.

    מודעות טיקטוק הן תוכן מקודם (לרוב מדובר על סרטונים) שמותג יוצר על מנת להעביר מסר כלשהו למשתמשים בפלטפורמה. בדומה לפלטפורמות אחרות, אתם יכולים לבחור למי המודעה תוצג לרבות: נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין ועוד.

    לטיקטוק יש 3 רמות של ניהול קמפיינים:

    1. מודעות טיקטוק – מודעות שעולות באופן אקראי, לרוב יהיה פרסומת בודדת במטרה לקדם מוצר כלשהו או שירות כלשהו.
    2. קבוצת מודעות – אוסף של כמה מודעות טיקטוק.
    3. קמפיין טיקטוק – אוסף של קבוצת מודעות טיקטוק. לדוגמא, מותג מעוניין לעלות עם מבצע סוף עונה, אפשר לפתוח קמפיין ובקמפיין הזה קבוצת מודעות המיועדת לתקשור הקמפיין.

    בדומה לפלטפורמות פרוגרמטיות אחרות, טיקטוק מאפשר להציג מודעות שונות לקהלים שונים. אם לדוגמא יש לכם מוצר המתאים גם לגברים וגם לנשים, ככל הנראה תצטרכו לעצב 2 מודעות שונות עם מסרים טיפה שונים (אפילו מבחינת שפה). ובאופן הזה תוכלו להתאים את המסרים לקהל שלכם.

    יתרה מזאת, אם אתם יודעים שנשים רוכשות משמעותית יותר מגברים, או שגילאים מסויימים רוכשים יותר מגילאים אחרים, תוכלו לבצע חלוקה תקציב מותאמת.

    מה חשוב לזכור לפני שמעלים מודעות ממומנות לטיקטוק?

    1. מי קהל היעד שלכם? נסו לחשוב מי הקהל הרלוונטי שלכם ומה המסרים המתאימים לו. ככל שהמסרים יהיו יותר מדוייקים והשתמשו יותר ביתרונות של הפלטפורמה ככה המודעה תהיה מוצלחת יותר.
    2. הכירו את הפלטרפומה לעומק. לא בטוחים שאתם מצליחים או מבינים מה לעשות? אל תפחדו לקחת קורס או סדנה! זה שווה הרבה כסף בסוף.
    3. פשוט תנסו – הדרך היכ טובה להצלחה בדיגיטל זה לנסות ולהבין מה עובד הכי טוב.

    לסיכום

    במאמר הסברנו על על קידום ממומן בטיקטוק, ציינו מה היתרונות של הפלטרפומה, הסברנו מה מבנה חשבון מודעות בטיקטוק וגם הוספנו כמה דגשים לפני שמעלים קמפיין. שיהיה בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    WhatsApp
    היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
    דילוג לתוכן